Glimmer Pearl
Stalk Me

Tentang keluarga
Tuesday 13 December 2011 19:44 | 0 comments

hari tu aku sepupu dan family ku pergi ke melaka kami berciti di aku dan sepupu ku hada bereang di hotel syah resort aku berenang selepas tu aku meminta megambil kan baju berenang dia blh plk mengambil baju sepupu yang bernama atika aku berasa sedih aku tlh membawa nya berjalan dia blh melayan sepupu ku yang bernama atika selepas tu aku tidak suka tngn adik atika yang bernama rin dia hendak mengigit kaki ku aku hentak kepala rin itu tetapi nasip bik ade sepupu ku bernama fakhriy ia berborang dengan nya malam tu aku pargi ke bot aku nampa orang yang sedang berasmara seronok nya aku meliha mereka lepas tu aku sedih kerana tidak blh pergi menonton wayang ahir nya aku pergi k panggungwayangbersama dengan hada ade je hada pandai membuat hati ku seronok dengan nya i love my keluarga and sepupu ku


OLD | NEW